EPL-s Abort.ee kohta eksitav info

Prindi


17.04.2008 - Tänases Eesti Päevalehes kirjutab Kadri Ibrus Abort.ee-le viidates, et "Abordivastane veebilehekülg on laenanud oma tekstid katoliiklikult organisatsioonilt" Human Life International (HLI) ("Naisteühendused abort.ee vastu, lapsevanemad poolt", EPL, 17.04.2008). Kahjuks peab tõdema, et antud informatsioon on eksitav.

Kõik Abort.ee-s sisalduvad tekstid (v.a. muidugi aborti teinud naiste lood) on välja töötatud portaali rajajate poolt, kuigi tekstide koostamisel on toetatud erinevatele allikatele, sh HLI kirjastatud materjalidele. Abort.ee tekstide väljatöötamisel ei ole organisatsiooniga HLI koostööd tehtud ning Elukultuuri Instituudil puuduvad HLI-ga ka organisatsioonilised sidemed. Mitte, et vastavaid sidemeid peaks häbenema, ent neid lihtsalt ei eksisteeri.

Kadri Ibrust ja EPL Online'i päevatoimetajat on osundatud inimlikust eksitusest teavitatud ning uskudes EPL-i parimatesse kavatsustesse loodame, et eksitav informatsioon kõrvaldatakse operatiivselt ja et ühtlasi avaldatakse ka vastavasisuline õiendus.

Ühtlasi täname Kadri Ibrust ja Eesti Päevalehte aborditeemalise arutelu edasikandmise eest eesti meedias.